en rubrik som alla andra..

ibland har man lite rubrikbrist,
jag har det nu iallafall!

har hunnit med stan en liten sväng nu,
så nu sitter jag & dunkar musik på hög
volym, just nu är det avril lavigne.

imorgon ska jag upp tidigt -.-
då ska jag åka till focus för prov & uppkörning.
nneeerrrvvööösssssss..
sen på eftermiddagen/kvällen ska jag åka till
kusinen min. på lördag ska vi till göteborg &
jah, vad vi ska göra vet jag inte riktigt, blir väl
lite affärer kan jag tro :)

denna röda sak är min nu,
så se upp i fortsättningen :)


Kommentarer
Postat av: erajka

vart har du köpt moppen`? =D

2009-08-06 @ 22:26:44
Postat av: annie

haha , jag köpte den på jula ;D

2009-08-07 @ 11:16:36
URL: http://anniesvenssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jo men det är bra ;) snygg ju =D

2009-08-09 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0